Saturday, December 25, 2010

~ besties ~





ouuucccchhh ~
kali ni sape plak lak ai mox tayang ni ~
hahahhaha ~kachak an ~
:))
biase la ~ anugerah dariNYA ~
awak ~ jgn mara eh saya letak pic ni ~
da mintak izin an ~ :))

btw,mox nk kenalkan..
ni besties mox ~
kitorg kenal kat fb la ~
date : 5 december 2010 ~
baru deyh ~tp kitorg ok la ~
ade byk persamaan ~ dier la suke tiru mox ~ hhahahhahah ~
kan awak kan ~ haaaaaa ~ weeeeekkk ~
ooouucch,lupe deyh nk bg tau name ~
name dier ~ nazirul faiz ~
dan saya gemar n sgt menyukai memanggilanyer ATOK n CHIPSMORE ~
hahahaahh ~
nk tau kenape chipsmore ??
sebab mmg cam biskut ~ kejap ade ~ kejap takde ~
hahahhhha ~ tp dier mara la saya pggil camtu ~
heeeee ~ awak tak mo garang2 na ~
comel deyh ~ hahahahha ~ :))

btw ~ saya harap kiter sahabat sampai mati ya ~

honestly,saya sayang awak ~

n saya akan ade selalu untok awak ~

jgn pernah pkir saya akan menyusahkan awak or wateva ~

ape guna sahabat kalo tak tok dipergunakan an ~

hehehhehhe ~ :))



p/s : awak slalu jage diri aw ~
adeq mox sayang atok ~


~ sweet an mreka ~
~ ingat ~
~ saya akan slalu ade untok awak ~
~adeq_nazirul faiz ~

No comments:

Post a Comment